Kdo |
Km |
Trasa |
Obtížnost |
Datum |
Loď |
Hodnocení |
Bobeš
|
17 |
146 Školská Terchová - Sutok Varinka Váh (Varín |
WW III, WW IV |
19.2.23 |
packraft |
|
Vodočet: 90 |
Popis: V rieke dostatok vody. Jarné topenie snehu a dážď rýchlo menia hladinu. Ja som mal cca 85cm.
Začiatok splavu v obci Terchová súradnice: 49.254358, 19.032390 ( dobrá možnosť nalodenia)
Cez obec par stupňov malé vratne valce. Na rieke sú 2 nove stupne ktoré majú veľké vratne valce a sú dosť strmé.1 stupeň súradnice: 49.251899, 19.004832 , 2 stupeň súradnice: 49.249003, 18.974603
3x som musel prenášať . 1 prenášanie spadnutý strom cez rieku súradnice: 49.256151, 19.020234
2 prenášanie spadnutý strom cez rieku koniec obce Belá súradnice: 49.239527, 18.933579
3 prenášanie Stupne 2x nezjazdné obec Krasňany súradnice: 49.216200, 18.881073
Priemerná rýchlosť splavu bola 9 km/h a 16,9km trvalo cca 1:40 hod
Koniec splavu sútok Varínky a Váhu súradnice :49.195311, 18.868490 |
Ivis
|
7 |
Přítok Belianský potok 8,5 - Krasnany, konec, most 2,0 |
WW I, WW II |
5.5.22 |
nafukovací kánoe |
|
Vodočet: 30cm |
Popis: Při spluti Belianskeho potoku díky vodoctu v Zilinskem kraji. A zároveň jsem konečně sjel celou Varinku, když minule jsem si zde rozřízl nohu díky velkému rozbitemu střepu od nějaké flašky pod mostem při přenášení stupně. Teď i když of. podstav, tak vody dostatek, Pohodovy stav, mnohem bezpečnější než minule. Jen na rozšířených místech to bylo limitní. Jinak vody dostatek. Stupen v Bele teď v pohodě i další pod mostem. Jen v Krasnanech stupen dělal velké vyvariste i za tohoto nízkého stavu. Dost nebezpečné. I křížek na břehu byl dost výmluvny…průměr 7,7 Km/h.V Kilometrazi sice chybí výše zmíněné stupně a naopak v mem cili žádný jez není , ale vzdálenost byla naprosto přesná 6,5 km. |
Ivis
|
2 |
Kemp za Nizne Kamence cca 9,5. - siln most 7,5 |
WW II |
4.5.17 |
nafukovací kánoe |
|
Vodočet: 50 , prutok 9,3 |
Popis: Bohuzel jsem jel jen kousek, pri prenaseni jezu jsem si pod siln. mostem rozrizl nohu o rozbity velky strep. Zraneni kteremu jsem si zprvu nevenoval pozornost se ukazuje vaznejsi nez jsem cekal po osetreni na pohotovosti. Jinak sjizdnost je na rozdil od zde uvedeneho limitu urcite o neco nizsi( nedovedu odhadnout o kolik) . V kazdem pripade ted to v nekterych mistech bylo spis az k povodnovemu stavu. Az tak takovou divocinu zas nemusim. Navic kdyz jsem jel sam .
Jinak v popisu zde chybi zminka o veilmi nebezpecnem miste niz nez jsem dojel a to v Krasnanech. Dva krizky , kazdy z jedne strany brehu jsou vic nez vymluvne... |
Hogi
|
11 |
Nižné Kamence - Krasňany |
WW III |
29.4.17 |
nafukovací kánoe |
|
Vodočet: vodočet Stráža, stav: 92 cm |
Popis: Za tohoto stavu v otvorenej lodi bez vylievacieho dna úplne nevhodné. POZOR NA KOLMÉ STUPNE! Najnebezpečnejší je kúsok pod kempom Belá. |
Hogi
|
11 |
Nižné Kamence - Krasňany |
WW III |
29.4.17 |
nafukovací kánoe |
|
Vodočet: vodočet Stráža, stav: 92 cm |
Popis: Za tohoto stavu v otvorenej lodi bez vylievacieho dna úplne nevhodné. POZOR NA KOLMÉ STUPNE! Najnebezpečnejší je kúsok pod kempom Belá. |