Kdo |
Km |
Trasa |
Obtížnost |
Datum |
Loď |
Hodnocení |
Windy
|
4 |
Velké Meziříčí - Mařek |
WW I |
22.9.24 |
packraft |
|
Vodočet: V. Meziříčí 39 cm, tj. 3,8 m3/s |
Popis: |
Ivis
|
21 |
Kuroslepy, most - soutok s Jihlavou |
WW I |
19.3.24 |
nafukovací kánoe |
|
Vodočet: 100 cm, 6,2 m3/s Oslavany (Naměšt 110 cm) |
Popis: Průměr jen 6,4 km/h. Sjeto za 4,10 hodiny. Po dlouhé době až na soutok s Jihlavou. Není to také špatné, jen škoda, že se musí přenašet 2 velké jezy. |
Ivis
|
30 |
Namest , zač, lavka za jezem - Oslavany, zač., boční ulice |
WW I, WW II |
17.3.24 |
nafukovací kánoe |
|
Vodočet: 120 cm, 7 m3/s Namest , 106 cm, 7,4 m3/s Oslavany |
Popis: Dnes změna a Asi počtvrté v životě na Barace….Potkali jsme vodaky! Celkem 4 lodě (4 posádky) a ještě 3 jsem znal..-)). Průměr 7,6 km/h v rekreačním tempu. Na Barace rozboreny jez před Oslavany bylo jen takové prijemne nenapadne sklouznuti..-). Původní plán jen do Kuroslep a zpet na kole, jelikož Kamarad neměl auto změněn a prodloužen díky ochotnym vodákům, co nás pak z Oslavan hodili zpet k autu. Včetně vyzvednutí kola po ceste..-) |
Ivis
|
15 |
Kuroslepy, most - Oslavany, zač. ul. V Oslave |
WW I |
15.3.24 |
nafukovací kánoe |
|
Vodočet: 118 cm, 10,3 m3/s Oslavany |
Popis: 15 cm navíc oproti minule znamenalo občas větší peřejky, některé i naznak ww2, nicméně pocitově rychlost se moc nelišila, možna ale jsem jen už moc zhyčkany nebo přesyceny vodou, což doklada i letošní suverenní vedení i v počtu kilometrů nepřetržitě už 2,5 měsíce od nového roku..!-). Průměr 8,9km/h (tedy realně o půl kilometru rychlejší). A překvapivě zavěrečny rozbořeny jez vypadal líp než při nižší vodě! |
Jarek
|
14 |
|
WW II |
15.3.24 |
kajak |
|
Vodočet: Náměšť, stav: 134 cm, 9.67 m3/s |
Popis: Super počasí. Hezké svezení. |
Ivis
|
14 |
Namest, konec, bočni silnice (ul. Smetanova), před žel. přejezdem - Kuroslepy, most |
WW I, WW II |
14.2.24 |
nafukovací kánoe |
|
Vodočet: 107 cm 5 m3/s Namest |
Popis: Dnes zkrácená varianta, abych nezatměl. I když o 5 cm míň, tak nepatrně rychlejší než včera, je vidět že přes Náměšť to je trošku pomalejší. Průměr 7,6 km/h, sjeto za 1,50 hodiny. Zbytečně tu svítí červena na Raftu. Podle mne limit je cca 100 cm. Pro blbce neplést limit s optimem.. To bych vnímal těch 120-130 cm (možná i 140). Zároveň si stále užívám už měsíc a půl první místo zde i v počtu kilometrů v letošním roce ! Dokonce překvapivě suverénně! A na pohodu. Sjeto celkem 500 km od nového roku - 14 unora ! |
Ivis
|
16 |
Namest, zač., lavka za jezem (ul. Červené domky, za Jedovskym mlynem) - Kuroslepy, most |
WW I, WW II |
13.2.24 |
nafukovací kánoe |
|
Vodočet: 112 cm, 5,5 m3/s Namest |
Popis: Sice prvních 6 km pomalejsich (průměr těsně pod 7 km/h) a muselo se celkem padlovat za tohoto stavu, ale zas pak hezke a velmi technické. Rozhodne ne podstav 8 cm jak je psané. Dalo se díky tomu jet skoro všudyma a vymyšlet různé možnosti projet. Až jsem to v jednu chvíli překombinoval (kličkovaní) a na jednom kameni zbytečně díky tomu zadrhl a malem se převratil. No a opět si uvědomil že je škoda, že Palava se stale neděla i s vypouštěcím dnem. Průměr 7,4 km/h. Jen 1x zataras přesně 2 km pod mostem hl. silnice v Náměšti, ale šel s obtížemi podjet za tohoto stavu. Sjeto za cca 2,15 hodiny. |
Ivis
|
15 |
Kuroslepy, most - Oslavany, zač., boční silnice |
WW I |
12.2.24 |
nafukovací kánoe |
|
Vodočet: 104 cm, 6,9 m3/s Oslavany |
Popis: Prumer 8,3 km/h. Pozdně Odpolední spluti, těsně před setměním v cili. Jete přesně 1,45 hodiny. Žádný strom. Resp. Jen jeden při rozdělení toku kousek pod pritokem Chvojnice, ale pouze v pravem širším rameni. |